משלוח ותשלום

 

כמה זמן יקח להזמנה שלי להתבצע?

יש להמתין בין יום ל 3 ימי עבודה כדי שההזמנה תתבצע. אנו נשלח אי-מייל אשר יודיע לכם כי המשלוח בדרכו יחד עם מידע רלוונטי

אנא זכרו כי בזמן החגים וארועים גדולים אחרים, יכול להיות עיכוב מינימלי בזמן ביצוע ההזמנה. הזמנתכם חשובה לנו, ואנו משתדלים לבצעה ולעדכן אתכם במהירות האפשרית.

 

כמה עולה משלוח רגיל רשום?

משלוח רגיל רשום של סופי הג'ירפה אחת - 20 ש"ח

שתי סופי הג'ירפה במשלוח אחד - 25 ש"ח

מחיר המשלוח יוצג ברגע שתסיימו לקנות/להזמין מוצרים. יש לשלם באמצעות פייפאל דרך אתר האינטרנט שלנו. אנו גם מקבלים העברות בנקאיות לחשבון שלנו. במידה ואתם מעדיפים לשלם בהעברה בנקאית יש ליצור עמנו קשר ב-sofi.hagirafa@gmail.com או באמצעות טופס "צור קשר". נשתדל להגיב במהירות.

 

 משלוח אקספרס (דואר שליחים): 
עלות ההובלה היקרה היא 35 ש"ח.

 

כמה זמן יידרש לקבל את ההזמנה שלי?

 

משלוח רגיל:

על פי המדיניות העדכנית של שירותי דואר ישראל, החבילה הנשלחת בדואר רשום רגיל אמורה להגיע בין 2 - 14 ימי עבודה בהתאם לאזור בו נמצא סניף הדואר שלך.

 

 

משלוח אקספרס (דואר שליחים): 

החבילה תגיע לביתך תוך 24 עד 48 שעות לבית שלכם. אם אתה גר באזור רחוק מערים גדולות המשלוח עלול להתעכב יום נוסף.

 

 

 

 

תנאי PayPal חשובים

לפני תשלום דרך PayPal יש לדעת כי:

אנו מבצעים משלוחים רק לכתובת PayPal המאומתת (הכתובת אשר מופיעה במייל האימות של PayPal לאחר ביצוע התשלום). אנא וודאו כי הפרטים האישים והכתובות מעודכנים ושלמים.

כל מוצר יישלח בדואר רשום או על ידי דואר שליחים -לפי בחירתך- וידרוש את חתימתכם לאישור הקבלה.

 

האם אתם מבצעים משלוחים בכל העולם?

אנו מבצעים משלוחים רק בתוך ישראל.

 

האם אתם מקבלים PayPal?

כן, אפשר לשלם דרך PayPal. PayPal מטפלת בתהליך התשלום והעסקה - כל פרט שהוא הנוגע לתשלום יוצפן. PayPal הינה אחת מן דרכי התשלום הבטוחות ביותר בעולם.

 

האם אתם מקבלים העברה בנקאית?

במידה ואתם מעדיפים לשלם דרך העברה בנקאית יש ליצור עמנו קשר ב-sofi.hagirafa@gmail.com או באמצעות טופס "צור קשר". נשתדל להגיב במהירות.

 

קיבלתי את המוצר הלא נכון או מוצר פגום. מה אני עושה?

במידה ויש בעיה עם המוצר או קיבלתם מוצר שלא הזמנתם, אנא הודיעו לנו תוך 7 ימים מיום הקבלה בדרך האתר שלנו sofi.hagirafa@gmail.com או באמצעות טופס "צור קשר". הוסיפו כמה שיותר פרטים על ההזמנה ובעיותיה, כולל תמונות, ונמצא פתרון הוגן לסוגייה.

 

מה אני עושה אם רשמתי כתובת לא נכונה או לא ניתן לשלוח את ההזמנה שלי?

במידה ורשמתם לנו את הכתובת הלא נכונה ו/או הזמנתכם לא סורבה למשלוח על ידי שירותי הדואר, ההזמנה תוחזר למחסן שלנו.

איש שירות הלקוחות מטעמנו יצור עמכם קשר ויבקש מכם כתובת חדשה. ההזמנה לא תשלח שוב לאותה הכתובת, ויש לשלם שנית על המשלוח. אם אין ברצונכם לשלם על המשלוח הנוסף יוצע לכם לבטל את העיסקה, בניכוי דמי המשלוח המקורי.

 

האם אני יכול\ה לבטל את המשלוח לאחר שכבר יצא?

כן. במקרה זה נחזיר לכם את התשלום עבור המוצרים. דמי המשלוח לא יוחזרו.