משלוח ותשלום

 

כמה זמן יקח להזמנה שלי להתבצע?

יש להמתין בין יום ל 3 ימי עבודה כדי שההזמנה תתבצע. אנו נשלח אי-מייל אשר יודיע לכם כי המשלוח בדרכו יחד עם מידע רלוונטי

אנא זכרו כי בזמן החגים וארועים גדולים אחרים, יכול להיות עיכוב מינימלי בזמן ביצוע ההזמנה. הזמנתכם חשובה לנו, ואנו משתדלים לבצעה ולעדכן אתכם במהירות האפשרית.

 

כמה עולה משלוח?

משלוח רגיל של סופי הג'ירפה אחת - 20 ש"ח

שתי סופי הג'ירפה במשלוח אחד - 25 ש"ח

מחיר המשלוח יוצג ברגע שתסיימו לקנות/להזמין מוצרים. יש לשלם באמצעות פייפאל דרך אתר האינטרנט שלנו. אנו גם מקבלים העברות בנקאיות לחשבון שלנו. במידה ואתם מעדיפים לשלם בהעברה בנקאית יש ליצור עמנו קשר ב-sofi.hagirafa@gmail.com או באמצעות טופס "צור קשר". נשתדל להגיב במהירות.

 

תנאי PayPal חשובים

לפני תשלום דרך PayPal יש לדעת כי:

אנו מבצעים משלוחים רק לכתובת PayPal המאומתת [הכתובת אשר מופיעה במייל האימות של PayPal לאחר ביצוע התשלום]. אנא וודאו כי הפרטים האישים והכתובות מעודכנים ושלמים.

כל מוצר יישלח בדואר רשום וידרוש את חתימתכם לאישור הקבלה.

 

האם אפשר לבחור במשלוח אקספרס?

נשמח לספק לכם שירות משלוח אקספרס. לפני שאתם בוחרים באופציה זו, אנא שימו לב שמדובר במחיר שונה עבור המשלוח. אם אתם מעוניינים, צרו עמנו קשר ב-sofi.hagirafa@gmail.com או באמצעות טופס "צור קשר". נשתדל להגיב במהירות.

 

האם אתם מבצעים משלוחים בכל העולם?

אנו מבצעים משלוחים רק בתוך ישראל.

 

האם אתם מקבלים PayPal?

כן, אפשר לשלם דרך PayPal. PayPal מטפלת בתהליך התשלום והעסקה - כל פרט שהוא הנוגע לתשלום יוצפן. PayPal הינv אחת מן דרכי התשלום הבטוחות ביותר בעולם.

 

האם אתם מקבלים העברה בנקאית?

במידה ואתם מעדיפים לשלם דרך העברה בנקאית יש ליצור עמנו קשר ב-sofi.hagirafa@gmail.com או באמצעות טופס "צור קשר". נשתדל להגיב במהירות.

 

תוך כמה זמן אקבל את הזמנתי?

לפי המדיניות העדכנית של שירותי הדואר הישראליות, ההזמנה אמורה להגיע (לסניף בית הדואר שלכם) בין 4 ל-15 ימי עבודה בהתאם לאזור. אנו מקווים כי הזמנתכם תגיע כמה שיותר מהר.

ניתן לבדוק בכל זמן שהוא את מצב המשלוח באתר של ISRAELPOST

 

קיבלתי את המוצר הלא נכון או מוצר פגום. מה אני עושה?

במידה ויש בעיה עם המוצר או קיבלתם מוצר שלא הזמנתם, אנא הודיעו לנו תוך 7 ימים מיום הקבלה בדרך האתר שלנו sofi.hagirafa@gmail.com או באמצעות טופס "צור קשר". הוסיפו כמה שיותר פרטים על ההזמנה ובעיותיה, כולל תמונות, ונמצא פתרון הוגן לסוגייה.

 

מה אני עושה אם רשמתי כתובת לא נכונה או לא ניתן לשלוח את ההזמנה שלי?

במידה ורשמתם לנו את הכתובת הלא נכונה ו/או הזמנתכם לא סורבה למשלוח על ידי שירותי הדואר, ההזמנה תוחזר למחסן שלנו.

איש שירות הלקוחות מטעמנו יצור עמכם קשר ויבקש מכם כתובת חדשה. ההזמנה לא תשלח שוב לאותה הכתובת, ויש לשלם שנית על המשלוח. אם אין ברצונכם לשלם על המשלוח הנוסף יוצע לכם לבטל את העיסקה, בניכוי דמי המשלוח המקורי.